Sadness Bright as Glass The acceptance of emotionally sensitive radical innovation

Tekijät: Hurmerinta Leila, Sandberg Birgitta
Tekijöiden määrä: 2
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Julkaisufoorumiluokka : 1
JUFO-ID: 60933
Julkaisija: Journal of Marketing Management
Julkaisuvuosi: 2015
ISSN: 0267-257X
Volyymi: 31
Numero: 9-10
Sivunumerot: 918 - 939
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Liiketaloustiede
Koulutusala: Kauppatieteellinen
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Sandberg, Birgitta Marianne - Turun yliopisto, Kv. liiketoiminta
Hurmerinta, Leila Tellervo - Turun yliopisto, Markkinointi
Sarja: Journal of Marketing Management
Linkit: https://dx.doi.org/10.1080/0267257X.2015.1037784
Organisaation sisäinen affiliaatio: Turun yliopisto, Markkinointi Turun yliopisto, Kv. liiketoiminta