The challenges of destination branding : a case study of Helsinki

Julkaisussa: The social side of tourism : The interface between tourism, society, and the environment
Tekijät: Eva Holmberg; Kaija Lindroth
Tekijöiden määrä: 2
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: B2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Julkaisija: PL Academic Research
Julkaisuvuosi: 2015
ISSN: 2194-0002
Emojulkaisun nimi: The social side of tourism : The interface between tourism, society, and the environment
Sivunumerot: 195 - 214
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Muut yhteiskuntatieteet
Koulutusala: Yhteiskuntatieteiden, liiketalouden ja hallinnon ala
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Holmberg, Eva - Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, Elämys- ja hyvinvointitalous
Lindroth, Kaija - Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, Elämys- ja hyvinvointitalous
Organisaation sisäinen affiliaatio: Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, Elämys- ja hyvinvointitalous