Adapting Business Model Thinking to Service Logic: An Empirical Study on Developing a Service Design Tool

Julkaisussa: The Nordic School - Service Marketing and Management for the Future
Tekijät: Katri, Ojasalo; Jukka, Ojasalo
Tekijöiden määrä: 2
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Julkaisufoorumiluokka : 1
JUFO-ID: 60979
Julkaisija: Hanken School of Economics
Julkaisuvuosi: 2015
Emojulkaisun nimi: The Nordic School - Service Marketing and Management for the Future
Sivunumerot: 309 - 333
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Muut yhteiskuntatieteet
Koulutusala: Yhteiskuntatieteiden, liiketalouden ja hallinnon ala
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Ojasalo, Jukka - Laurea-ammattikorkeakoulu, Laurea Leppävaara
Ojasalo, Katri - Laurea-ammattikorkeakoulu, Laurea Leppävaara
Organisaation sisäinen affiliaatio: Laurea-ammattikorkeakoulu, Laurea Leppävaara