The hidden hands of consumer culture: Studying purchase behaviors in Germany, Finland and Iran

Julkaisussa: Proceedings of the ANZMAC 2014 Conference
Tekijät: Bathaee Atieh, Kuikka Anna, Hirvonen Saku, Laukkanen Tommi
Tekijöiden määrä: 4
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Julkaisufoorumiluokka : 0
JUFO-ID: 71818
Julkaisija: -
Julkaisuvuosi: 2014
ISSN: 1441-3582
Emojulkaisun nimi: Proceedings of the ANZMAC 2014 Conference
Sivunumerot: 463 - 468
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Liiketaloustiede
Koulutusala: Kauppatieteellinen
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Kuikka, Anna - Itä-Suomen yliopisto, Kauppatieteiden laitos
Hirvonen, Saku - Itä-Suomen yliopisto, Kauppatieteiden laitos
Laukkanen, Tommi - Itä-Suomen yliopisto, Kauppatieteiden laitos
Sarja: Australian and New Zealand Marketing Academy (ANZMAC) conference
Organisaation sisäinen affiliaatio: Itä-Suomen yliopisto, Kauppatieteiden laitos