Defining and evaluating conflictive animations for programming education: the case of Jeliot ConAn

Julkaisussa: Proceedings of the 45th ACM Technical Symposium on Computer Science Education
Tekijät: Moreno Andres, Sutinen Erkki, Joy Mike
Tekijöiden määrä: 3
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Julkaisufoorumiluokka : 1
JUFO-ID: 50118
Julkaisija: ACM
Julkaisuvuosi: 2014
Emojulkaisun nimi: Proceedings of the 45th ACM Technical Symposium on Computer Science Education
Sivunumerot: 629 - 634
Tieteenala: Luonnontieteet
Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet
Koulutusala: Luonnontieteellinen
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Moreno Garcia, Andres - Itä-Suomen yliopisto, Tietojenkäsittelytieteen laitos
Sutinen, Erkki - Itä-Suomen yliopisto, Tietojenkäsittelytieteen laitos
Sarja: Proceedings of the ACM Technical Symposium on Computer Science Education
Linkit: https://dx.doi.org/10.1145/2538862.2538888
Organisaation sisäinen affiliaatio: Itä-Suomen yliopisto, Tietojenkäsittelytieteen laitos