Online news and corporate reputation: a neurophysiological investigation

Julkaisussa: Journal of Media Psychology
Tekijät: Ravaja, Niklas; Aula, Pekka; Falco, Alessio; Laaksonen, Salla-Maaria; Salminen, Mikko; Ainamo, Antti
Tekijöiden määrä: 6
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Julkaisufoorumiluokka : 1
JUFO-ID: 60982
Julkaisuvuosi: 2015
ISSN: 1864-1105
Emojulkaisun nimi: Journal of Media Psychology
Volyymi: 27
Numero: 3
Sivunumerot: 118 - 133
Tieteenala: Luonnontieteet
Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet
Koulutusala: Yhteiskuntatieteellinen
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Ainamo, Antti - Aalto-yliopisto
Salminen, Mikko - Aalto-yliopisto
Ravaja, Niklas - Aalto-yliopisto
Falco, Alessio - Helsingin yliopisto, Sosiaalitieteiden laitos
Ravaja, Niklas - Helsingin yliopisto, Sosiaalitieteiden laitos
Aula, Pekka - Helsingin yliopisto, Sosiaalitieteiden laitos
Laaksonen, Salla-Maaria - Helsingin yliopisto
Sarja: journal media psychology
Linkit: https://dx.doi.org/10.1027/1864-1105/a000149
Organisaation sisäinen affiliaatio: Aalto-yliopisto, Tieto- ja palvelutalouden laitos Helsingin yliopisto, Sosiaalitieteiden laitos Aalto-yliopisto, Johtamisen ja kansainvälisen liiketoiminnan laitos