Developing a conceptual model for the relationship between social media behavior, negative consumer emotions and brand disloyalty

Julkaisussa: Social Media : The Good, the Bad, and the Ugly : 15th IFIP WG 6.11 Conference on e-Business, e-Services, and e-Society, I3E 2016, Swansea, UK, September 13–15, 2016, Proceedings
Tekijät: Jussila, Jari; Jalonen, Harri
Tekijöiden määrä: 2
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Julkaisufoorumiluokka : 1
JUFO-ID: 62555
Julkaisuvuosi: 2016
ISSN: 0302-9743
Emojulkaisun nimi: Social Media : The Good, the Bad, and the Ugly : 15th IFIP WG 6.11 Conference on e-Business, e-Services, and e-Society, I3E 2016, Swansea, UK, September 13–15, 2016, Proceedings
Volyymi: 9844
Sivunumerot: 134 - 145
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Liiketaloustiede
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Jussila, Jari - Tampereen teknillinen yliopisto, Tiedonhallinnan ja logistiikan laitos
Jalonen, Harri - Turun ammattikorkeakoulu, Liiketalous
Sarja: lecture notes computer science
Linkit: https://doi.org/10.1007/978-3-319-45234-0_13
https://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-45234-0_13
Organisaation sisäinen affiliaatio: Tampereen teknillinen yliopisto, Tiedonhallinnan ja logistiikan laitos Turun ammattikorkeakoulu, Liiketalous