Ultra-rare disruptive and damaging mutations influence educational attainment in the general population

Julkaisussa: Nature Neuroscience
Tekijät: Ganna, Andrea; Genovese, Giulio; Howrigan, Daniel P.; Byrnes, Andrea; Kurki, Mitja I.; Zekavat, Seyedeh M.; Whelan, Christopher W.; Kals, Mart; Nivard, Michel G.; Bloemendal, Alex; Bloom, Jonathan M.; Goldstein, Jacqueline I.; Poterba, Timothy; Seed, Cotton; Handsaker, Robert E.; Natarajan, Pradeep; Magi, Reedik; Gage, Diane; Robinson, Elise B.; Metspalu, Andres
Tekijöiden määrä: 32
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Julkaisufoorumiluokka : 3
JUFO-ID: 63774
Julkaisuvuosi: 2016
ISSN: 1097-6256
1546-1726
Emojulkaisun nimi: Nature Neuroscience
Volyymi: 19
Numero: 12
Sivunumerot: 1563 - 1565
Tieteenala: Lääke- ja terveystieteet
Neurologia ja psykiatria
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Palotie, Aarno - Helsingin seudun yliopistollisen keskussairaalan erityisvastuualue
Kurki, Mitja I. - Helsingin seudun yliopistollisen keskussairaalan erityisvastuualue
Kurki, Mitja - Kuopion yliopistollisen sairaalan erityisvastuualue, KYS Neurokeskus
Palotie, Aarno - Helsingin yliopisto
Kurki, Mitja I. - Helsingin yliopisto
Sarja: nature neuroscience
Aiheet:
Linkit: https://dx.doi.org/10.1038/nn.4404
Organisaation sisäinen affiliaatio: Helsingin seudun yliopistollisen keskussairaalan erityisvastuualue, Suomen molekyylilääketieteen instituutti
Helsingin yliopisto, Suomen molekyylilääketieteen instituutti
Kuopion yliopistollisen sairaalan erityisvastuualue, KYS Neurokeskus