Preparing teacher-students for twenty-first-century learning practices (PREP 21) : a framework for enhancing collaborative problem-solving and strategic learning skills

Tekijät: Häkkinen, Päivi; Järvelä, Sanna; Mäkitalo-Siegl, Kati; Ahonen, Arto; Näykki, Piia; Valtonen, Teemu
Tekijöiden määrä: 6
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Julkaisufoorumiluokka : 2
JUFO-ID: 68076
Julkaisuvuosi: 2017
ISSN: 1354-0602
Volyymi: 23
Numero: 1
Sivunumerot: 25 - 41
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Kasvatustieteet
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Näykki, Piia Tuija Susanna - Oulun yliopisto, Oppiminen ja oppimisprosessit
Järvelä, Sanna Marketta - Oulun yliopisto, Oppiminen ja oppimisprosessit
Ahonen, Arto - Jyväskylän yliopisto
Häkkinen, Päivi - Jyväskylän yliopisto
Sarja: teachers teaching theory practice
Aiheet:
Linkit: http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201706283122
https://dx.doi.org/10.1080/13540602.2016.1203772
https://jyx.jyu.fi/dspace/handle/123456789/54808
Organisaation sisäinen affiliaatio: Oulun yliopisto, Oppiminen ja oppimisprosessit Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos