Self-paced and dialogical collaborative knowledge creation for promoting deep learning: A pilot case in the teacher education : Criação de conhecimento autogerido e dialógico para promover a aprendizagem profunda: o caso piloto na formação de professores

Tekijät: Chediak, Sheylla; Bizelli, José Luís; Ryymin, Essi
Tekijöiden määrä: 3
Kieli: suomi
Julkaisutyyppi: B1 Kirjoitus tieteellisessä aikakauslehdessä
JUFO-ID: 84997
Julkaisuvuosi: 2018
ISSN: 2446-8606
1982-5587
Volyymi: 13
Numero: esp. 1
Sivunumerot: 278 - 290
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Kasvatustieteet
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Ruhalahti, Sanna Marjatta - Lapin yliopisto, Kasvatustieteiden tiedekunta
Ryymin, Essi - Hämeen ammattikorkeakoulu, AMOS
Sarja: revista ibero americana de estudos em educacao
Linkit: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/11385/7315
https://dx.doi.org/10.21723/riaee.nesp1.v13.2018
Organisaation sisäinen affiliaatio: Lapin yliopisto, Kasvatustieteiden tiedekunta Hämeen ammattikorkeakoulu, AMOS