How student-centred teaching in quantum chemistry affects students' experiences of learning and motivation A self-determination theory perspective

Julkaisussa: Chemistry education: research and practice in europe
Tekijä: Partanen, Lauri
Tekijöiden määrä: 1
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Julkaisufoorumiluokka : 0
JUFO-ID: 81299
Julkaisuvuosi: 2020
ISSN: 1756-1108
1109-4028
Emojulkaisun nimi: Chemistry education: research and practice in europe
Volyymi: 21
Numero: 1
Sivunumerot: 79 - 94
Tieteenala: Luonnontieteet
Kemia
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Partanen, Lauri - Helsingin yliopisto
Partanen, Lauri - Aalto-yliopisto
Sarja: chemistry education research practice
Aiheet:
Linkit: http://hdl.handle.net/10138/312310
https://dx.doi.org/10.1039/c9rp00036d
https://research.aalto.fi/files/40828718/CHEM_Partanen_student_centred_teaching_2020_ChemEd.pdf
Organisaation sisäinen affiliaatio: Helsingin yliopisto, Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta
Aalto-yliopisto, Department of Chemistry and Materials Science