Why do people purchase from online travel agencies (OTAs)? A consumption values perspective

Tekijät: Talwar, Shalini; Dhir, Amandeep; Kaur, Puneet; Mäntymäki, Matti
Tekijöiden määrä: 4
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Julkaisufoorumiluokka : 1
JUFO-ID: 58503
Julkaisuvuosi: 2020
ISSN: 0278-4319
Volyymi: 88
Sivunumerot: 1 - 11
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Liiketaloustiede
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Dhir, Amandeep - Aalto-yliopisto
Kaur, Puneet - Aalto-yliopisto
Dhir, Amandeep - Turun yliopisto, Tietojärjestelmätiede
Mäntymäki, Matti - Turun yliopisto, Tietojärjestelmätiede
Sarja: international journal hospitality management
Aiheet:
OTA
Linkit: http://research.utu.fi/converis/portal/Publication/47822939
https://research.aalto.fi/files/43340920/Talwar_Why_do_people.1_s2.0_S0278431920300864_main.pdf
https://dx.doi.org/10.1016/j.ijhm.2020.102534
Organisaation sisäinen affiliaatio: Aalto-yliopisto, Department of Industrial Engineering and Management
Turun yliopisto, Tietojärjestelmätiede