Brand loyalty and the role of hedonic value

Tekijät: Kuikka Anna, Laukkanen Tommi
Tekijöiden määrä: 2
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Julkaisufoorumiluokka : 1
JUFO-ID: 61443
Julkaisuvuosi: 2012
ISSN: 1061-0421
Volyymi: 21
Numero: 7
Sivunumerot: 529 - 537
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Liiketaloustiede
Koulutusala: Kauppatieteellinen
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Kuikka, Anna - Itä-Suomen yliopisto, Kauppatieteiden laitos / Toiminta
Laukkanen, Tommi - Itä-Suomen yliopisto, Kauppatieteiden laitos / Toiminta
Sarja: Journal of Product and Brand Management
Linkit: https://dx.doi.org/10.1108/10610421211276277
Organisaation sisäinen affiliaatio: Itä-Suomen yliopisto, Kauppatieteiden laitos