Digital Reputation. Characterizing and measuring reputation, reputation risk, and emotional responses to reputation in digital publicity.:Final Report.

Julkaisussa: Media and Communication Research Reports
Tekijät: Laaksonen, Salla-Maaria; Falco, Alessio; Salminen, Mikko; Aula, Pekka; Ravaja, Niklas; Ainamo, Antti; Neiglick, Susanna
Tekijöiden määrä: 7
Kieli: suomi
Julkaisutyyppi: C1 Kustannettu tieteellinen erillisteos
Julkaisufoorumiluokka : 0
JUFO-ID: 71149
Julkaisija: University of Helsinki, Communication Research Centre
Julkaisuvuosi: 2012
ISSN: 1799-7933
Emojulkaisun nimi: Media and Communication Research Reports
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Media- ja viestintätieteet
Koulutusala: Yhteiskuntatieteellinen
Psykologia
Sarja: Media and Communication Studies Research Reports
Organisaation sisäinen affiliaatio: Helsingin yliopisto, Sosiaalipsykologia Helsingin yliopisto, Sosiaalitieteiden laitos Helsingin yliopisto, Viestintä Helsingin yliopisto, Palmenia, Lahti