KM-Retail vähittäiskauppapalveluiden kuluttajalähtöinen kehittäminen:Kilpailuaetua syvällisen asiakasymmärryksen avulla

Julkaisussa: Tutkimustuloksista arvoa liiketoimintaan. Tutkimusprojektijulkaisu 2012.
Tekijät: , ; Autio, Minna Maarit
Tekijöiden määrä: 4
Kieli: suomi
Julkaisutyyppi: E1 Yleistajuinen artikkeli, sanomalehtiartikkeli
Julkaisija: Tekes
Julkaisuvuosi: 2012
Emojulkaisun nimi: Tutkimustuloksista arvoa liiketoimintaan. Tutkimusprojektijulkaisu 2012.
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Kansantaloustiede
Koulutusala: Yhteiskuntatieteellinen
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Autio, Minna Maarit - Helsingin yliopisto, Taloustieteen laitos
Organisaation sisäinen affiliaatio: Helsingin yliopisto, Taloustieteen laitos