Bachelor and Master Level Students' Perceptions of unig Web 2.0 Tools for Knowledge Construction in PBL-context

Julkaisussa: EDULEARN12 Proceedings : 4th International Conference on Education and New Learning Technologies, Barcelona, Spain. 2-4 July, 2012
Tekijät: Kärnä Maija; Kärnä Veikko
Tekijöiden määrä: 2
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: B3 Vertaisarvioimaton artikkeli konferenssijulkaisussa
Julkaisufoorumiluokka : 1
JUFO-ID: 73087
Julkaisija: IATED
Julkaisuvuosi: 2012
Emojulkaisun nimi: EDULEARN12 Proceedings : 4th International Conference on Education and New Learning Technologies, Barcelona, Spain. 2-4 July, 2012
Sivunumerot: 127 - 132
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Kasvatustieteet
Koulutusala: Kasvatustieteellinen
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Kärnä, Maija - Tampereen yliopisto, Kasvatustieteiden yksikkö
Organisaation sisäinen affiliaatio: Tampereen yliopisto, Kasvatustieteiden yksikkö