Clear customer strategy and managing B2B customer segments differently

Tekijä: Mikko Mäntyneva
Julkaisutyyppi: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Julkaisufoorumiluokka : 0
JUFO-ID: 79973
Julkaisija: International Journal of Arts and Sciences
Julkaisuvuosi: 2016
ISSN: 2158-1479
Numero: 2
Sivunumerot: 527 - 532
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Liiketaloustiede
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Mäntyneva, Mikko - Hämeen ammattikorkeakoulu, Yrittäjyys ja liiketoimintaosaaminen
Sarja: International Journal of Business and Management Studies
Linkit: http://www.universitypublications.net/ijbms/0502/pdf/V6NA318.pdf
Organisaation sisäinen affiliaatio: Hämeen ammattikorkeakoulu, Yrittäjyys ja liiketoimintaosaaminen