Value Creation during Different Development Stages: What Changes When an Entrepreneurial Firm Transforms into a Multinational Corporation?

Julkaisussa: Value Creation in International Business: Volume 2: An SME Perspective
Tekijät: Peter Zettinig, Birgitta Sandberg, Sascha Fuerst
Tekijöiden määrä: 3
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Julkaisufoorumiluokka : 3
JUFO-ID: 5778
Julkaisija: Palgrave Macmillan
Julkaisuvuosi: 2017
Emojulkaisun nimi: Value Creation in International Business: Volume 2: An SME Perspective
Sivunumerot: 109 - 129
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Liiketaloustiede
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Sandberg, Birgitta - Turun yliopisto, Kv.liiketoiminta
Zettinig, Peter - Turun yliopisto, Markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan laitos yhteiset
Linkit: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-39369-8
Organisaation sisäinen affiliaatio: Turun yliopisto, Markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan laitos yhteiset Turun yliopisto, Kv.liiketoiminta