Yhteisen ymmärryksen löytäminen = yhteinen näkemys asiakkaan tarpeeseen vastaavan palvelun toteuttamisesta ja kehittymisestä

Tekijät: Jantunen Sami; Kurki Anna-Leena; Tuomivaara Seppo
Tekijöiden määrä: 3
Kieli: suomi
Julkaisutyyppi: A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Julkaisufoorumiluokka : 0
JUFO-ID: 76739
Julkaisija: Terveyden Ja Hyvinvoinnin Laitos
Julkaisuvuosi: 2015
ISSN: 1798-0070
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Muut yhteiskuntatieteet
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Jantunen, Sami - Lappeenrannan teknillinen yliopisto, International business,marketing,entrepr
Organisaation sisäinen affiliaatio: Lappeenrannan teknillinen yliopisto, International business,marketing,entrepr