Tracking student teachers' technology-enhanced collaborative problem solving : Combining objective assessment data with subjective verbal reporting

Julkaisussa: Transforming Learning, Empowering Learners : The 12th International Conference of the Learning Sciences (ICLS) 2016. Volume 2
Tekijät: Pöysä-Tarhonen, Johanna;Care, Esther;Awwal, Nafisa;Häkkinen, Päivi;Ahonen, Arto
Tekijöiden määrä: 5
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Julkaisufoorumiluokka : 1
JUFO-ID: 70623
Julkaisija: International Society of the Learning Sciences
Julkaisuvuosi: 2016
ISSN: 1814-9316
Emojulkaisun nimi: Transforming Learning, Empowering Learners : The 12th International Conference of the Learning Sciences (ICLS) 2016. Volume 2
Sivunumerot: 839 - 842
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Kasvatustieteet
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Ahonen, Arto - Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos
Pöysä-Tarhonen, Johanna - Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos
Häkkinen, Päivi - Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos
Sarja: International Conference of the Learning Sciences
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/dspace/handle/123456789/55601
https://www.isls.org/icls/2016/docs/ICLS2016_Volume_2.pdf
Organisaation sisäinen affiliaatio: Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos