Consumer-to-consumer e-commerce: outcomes and implications

Tekijät: Yrjölä Mika; Rintamäki Timo; Saarijärvi Hannu; Joensuu Johanna
Tekijöiden määrä: 4
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Julkaisufoorumiluokka : 1
JUFO-ID: 58989
Julkaisuvuosi: 2017
ISSN: 0959-3969
Volyymi: 27
Numero: 3
Sivunumerot: 300 - 315
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Liiketaloustiede
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Saarijärvi, Hannu - Tampereen yliopisto, Johtamiskorkeakoulu
Joensuu, Johanna - Tampereen yliopisto, Johtamiskorkeakoulu
Yrjölä, Mika - Tampereen yliopisto, Johtamiskorkeakoulu
Rintamäki, Timo - Tampereen yliopisto, Johtamiskorkeakoulu
Sarja: The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research
Linkit: http://urn.fi/URN:NBN:fi:uta-201706061833
https://dx.doi.org/10.1080/09593969.2017.1314864
Organisaation sisäinen affiliaatio: Tampereen yliopisto, Johtamiskorkeakoulu