游戏化学习促进学生个性化发展的 实证研究 * : 以GraphoGame拼音游戏为例 [=An Empirical Study on the Effect of Game Learning on the Development of Students' Personalization : Taking GraphoGame Pinyin Game as an Example]

Tekijät: Yixun, Li;Hong, Li;Qi, Dexiu;Xiaotian, Sheng;Richardson, Ulla;Tingen, Haiqi Lai
Tekijöiden määrä: 6
Kieli: kiina
Julkaisutyyppi: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
JUFO-ID: 85668
Julkaisija: China Academic Journal Electronic Publishing House
Julkaisuvuosi: 2017
ISSN: 1006-9860
Volyymi: 2017
Numero: 5
Sivunumerot: 95 - 100
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Psykologia
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Richardson, Ulla - Jyväskylän yliopisto, Soveltavan kielentutkimuksen keskus
Sarja: 中国电化教育 总第364期 [=China Educational Technology]
Aiheet:
Linkit: http://mall.cnki.net/magazine/Article/ZDJY201705015.htm
Organisaation sisäinen affiliaatio: Jyväskylän yliopisto, Soveltavan kielentutkimuksen keskus