Social media analytics empowering customer experience insight

Julkaisussa: Strategic Innovative Marketing : 5th IC-SIM, Athens, Greece 2016
Tekijät: Jussila, Jari; Boedeker, Mika; Jalonen, Harri; Helander, Nina
Tekijöiden määrä: 4
Julkaisutyyppi: A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Julkaisufoorumiluokka : 0
JUFO-ID: 84314
Julkaisija: Springer International Publ.
Julkaisuvuosi: 2017
ISSN: 2198-7246
Emojulkaisun nimi: Strategic Innovative Marketing : 5th IC-SIM, Athens, Greece 2016
Sivunumerot: 25 - 30
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Liiketaloustiede
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Jalonen, Harri - Turun ammattikorkeakoulu, Liiketalous
Sarja: Springer proceedings in business and economics
Linkit: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-56288-9_4
Organisaation sisäinen affiliaatio: Turun ammattikorkeakoulu, Liiketalous