Social media as a 'service' for value co-creation by integrating sponsoring companies, sports entities and fans

Tekijä: Jalonen, Harri
Tekijöiden määrä: 1
Julkaisutyyppi: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Julkaisufoorumiluokka : 0
JUFO-ID: 76656
Julkaisija: World Academy of Science, Engineering and Technology
Julkaisuvuosi: 2017
ISSN: 2010-376X
Volyymi: 11
Numero: 1
Sivunumerot: 13 - 20
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Liiketaloustiede
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Jalonen, Harri - Turun ammattikorkeakoulu, Liiketalous
Sarja: International Journal of Social, Behavioral, Educational, Economic, Business and Industrial Engineering
Linkit: http://scholar.waset.org/1999.10/10005988
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017070614130
Organisaation sisäinen affiliaatio: Turun ammattikorkeakoulu, Liiketalous