Assessing Finnish and Californian high school students' historical literacy through a document-based task

Julkaisussa: Nordidactica : Journal of Humanities and Social Science Education
Tekijät: Veijola, Anna; Rantala, Jukka Tapani
Tekijöiden määrä: 2
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Julkaisufoorumiluokka : 1
JUFO-ID: 71213
Julkaisuvuosi: 2018
ISSN: 2000-9879
Emojulkaisun nimi: Nordidactica : Journal of Humanities and Social Science Education
Volyymi: 8
Numero: 1
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Kasvatustieteet
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Rantala, Jukka Tapani - Helsingin yliopisto, Kasvatustieteellinen tiedekunta
Sarja: Nordidactica : Journal of Humanities and Social Science Education
Linkit: http://hdl.handle.net/10138/233635
Organisaation sisäinen affiliaatio: Helsingin yliopisto, Kasvatustieteellinen tiedekunta