From filthy to healthy and beyond: finding the boundaries of taboo destruction in sex toy buying

Tekijät: Samuel Piha, Leila Hurmerinta, Birgitta Sandberg, Elina Järvinen
Tekijöiden määrä: 4
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Julkaisufoorumiluokka : 1
JUFO-ID: 60933
Julkaisija: Journal of Marketing Management
Julkaisuvuosi: 2018
ISSN: 0267-257X
Volyymi: 34
Numero: 13-14
Sivunumerot: 1 - 27
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Liiketaloustiede
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Sandberg, Birgitta - Turun yliopisto, Markk ja kv liiketoim laitos yhteiset
Järvinen, Elina - Turun yliopisto, Markkinointi
Hurmerinta, Leila - Turun yliopisto, Markkinointi
Piha, Samuel - Turun yliopisto, Markkinointi
Sarja: Journal of Marketing Management
Linkit: https://doi.org/10.1080/0267257X.2018.1496946
https://dx.doi.org/10.1080/0267257X.2018.1496946
Organisaation sisäinen affiliaatio: Turun yliopisto, Markk ja kv liiketoim laitos yhteiset Turun yliopisto, Markkinointi