From filthy to healthy and beyond: finding the boundaries of taboo destruction in sex toy buying

Tekijät: Samuel Piha, Leila Hurmerinta, Birgitta Sandberg, Elina Järvinen
Tekijöiden määrä: 4
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Julkaisufoorumiluokka : 1
JUFO-ID: 60933
Julkaisija: Journal of Marketing Management
Julkaisuvuosi: 2018
ISSN: 0267-257X
Volyymi: 34
Numero: 13-14
Sivunumerot: 1 - 27
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Liiketaloustiede
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Sandberg, Birgitta - Turun yliopisto, Markk ja kv liiketoim laitos yhteiset
Järvinen, Elina - Turun yliopisto, Markkinointi
Hurmerinta, Leila - Turun yliopisto, Markkinointi
Piha, Samuel - Turun yliopisto, Markkinointi
Sarja: Journal of Marketing Management
Linkit: https://doi.org/10.1080/0267257X.2018.1496946
https://dx.doi.org/10.1080/0267257X.2018.1496946
Organisaation sisäinen affiliaatio: Turun yliopisto, Markk ja kv liiketoim laitos yhteiset Turun yliopisto, Markkinointi
suborganization 0/Yliopisto/
1/Yliopisto/Turun yliopisto/
2/Yliopisto/Turun yliopisto/Markk ja kv liiketoim laitos yhteiset/
2/Yliopisto/Turun yliopisto/Markkinointi/
institution Turun yliopisto
org_id 35650696
title From filthy to healthy and beyond: finding the boundaries of taboo destruction in sex toy buying
spellingShingle From filthy to healthy and beyond: finding the boundaries of taboo destruction in sex toy buying
Journal of Marketing Management
Sandberg, Birgitta
title_full From filthy to healthy and beyond: finding the boundaries of taboo destruction in sex toy buying
title_fullStr From filthy to healthy and beyond: finding the boundaries of taboo destruction in sex toy buying
title_full_unstemmed From filthy to healthy and beyond: finding the boundaries of taboo destruction in sex toy buying
title_sort FROM FILTHY TO HEALTHY AND BEYOND: FINDING THE BOUNDARIES OF TABOO DESTRUCTION IN SEX TOY BUYING
title_short From filthy to healthy and beyond: finding the boundaries of taboo destruction in sex toy buying
author_additional Samuel Piha, Leila Hurmerinta, Birgitta Sandberg, Elina Järvinen
n_contributors 4
n_contributors_class 4-5
container_start_page 1
container_end_page 27
jufo_series 60933
jufo_class 1
series Journal of Marketing Management
seriesStr Journal of Marketing Management
issn 0267-257X
container_volume 34
container_issue 13-14
publisher Journal of Marketing Management
okm_publication_type A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
1/TYPE_A/TYPE_A1/
okm_primary_field_of_science Liiketaloustiede
1/Yhteiskuntatieteet/Liiketaloustiede/
icop 0
language iso_639_2_eng englanti
open_access OA_0 Ei OA
RT_0 Ei rinnakkaistallennettu
id_in_source_db 000452004300003
author Sandberg, Birgitta
author2 Sandberg, Birgitta
Järvinen, Elina
Hurmerinta, Leila
Piha, Samuel
local_author Sandberg, Birgitta
Järvinen, Elina
Hurmerinta, Leila
Piha, Samuel
local_author3 Sandberg, Birgitta
Sandberg, B.
Järvinen, Elina
Järvinen, E.
Hurmerinta, Leila
Hurmerinta, L.
Piha, Samuel
Piha, S.
local_author2 Sandberg, Birgitta - Turun yliopisto, Markk ja kv liiketoim laitos yhteiset
Järvinen, Elina - Turun yliopisto, Markkinointi
Hurmerinta, Leila - Turun yliopisto, Markkinointi
Piha, Samuel - Turun yliopisto, Markkinointi
publishDate 2018
country_of_origin 826
kv 1
url https://doi.org/10.1080/0267257X.2018.1496946
https://dx.doi.org/10.1080/0267257X.2018.1496946
doi https://dx.doi.org/10.1080/0267257X.2018.1496946
id 0332141818
last_indexed 2020-04-07T01:56:28Z
_version_ 1663265709990346752
score 13,242009