Henkilöbrändi Rami

Julkaisussa: Miten menee, markkinointitiede? : professori Rami Olkkosen juhlakirja
Tekijät: Ulla Hakala, Leila Hurmerinta
Tekijöiden määrä: 2
Kieli: suomi
Julkaisutyyppi: B2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Julkaisija: Turun yliopisto
Julkaisuvuosi: 2018
Emojulkaisun nimi: Miten menee, markkinointitiede? : professori Rami Olkkosen juhlakirja
Sivunumerot: 147 - 160
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Liiketaloustiede
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Hurmerinta, Leila - Turun yliopisto, Markkinointi
Hakala, Ulla - Turun yliopisto, Markkinointi
Linkit: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-29-7300-2
https://research.utu.fi/converis/portal/Publication/36356997
Organisaation sisäinen affiliaatio: Turun yliopisto, Markkinointi

Samankaltaisia teoksia