Consumer Trust in a Health-Enhancing Innovation:Comparisons between Finland, Germany, and the United Kingdom

Julkaisussa: Journal of International Consumer Marketing
Tekijät: Puhakka, Riikka ; Ollila, Sari ; Valve, Raisa; Sinkkonen, Aki Tapio
Tekijöiden määrä: 4
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Julkaisufoorumiluokka : 1
JUFO-ID: 60752
Julkaisuvuosi: 2019
ISSN: 0896-1530
Emojulkaisun nimi: Journal of International Consumer Marketing
Volyymi: 31
Numero: 2
Sivunumerot: 162 - 176
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Kansantaloustiede
Sarja: Journal of International Consumer Marketing
Aiheet:
Linkit: https://dx.doi.org/10.1080/08961530.2018.1498757
Organisaation sisäinen affiliaatio: Helsingin yliopisto, Bio- ja ympäristötieteellinen tiedekunta Helsingin yliopisto, Maatalous-metsätieteellinen tiedekunta