The Value of E-Sports Is in the Eye of the Beholder, But Can E-Sports Operators Influence What the Spectators See?

Tekijä: Jalonen, Harri
Tekijöiden määrä: 1
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Julkaisufoorumiluokka : 1
JUFO-ID: 78103
Julkaisija: Scientific Research Publishing, Inc.
Julkaisuvuosi: 2019
ISSN: 2165-4328
2165-4336
Volyymi: 9
Numero: 7
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Liiketaloustiede
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Jalonen, Harri - Turun ammattikorkeakoulu, Amk, Yrittäjyys ja myynti
Sarja: Advances in applied sociology
Linkit: http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2019100731469
https://dx.doi.org/10.4236/aasoci.2019.97023
Organisaation sisäinen affiliaatio: Turun ammattikorkeakoulu, Amk, Yrittäjyys ja myynti