Introduction Time to Think: Planning (Education)-From Marginal Interface to Central Opportunity Space?: Science for Practice?: Educating Professionals for Practice in a Complex World-a Challenge for Engineering and Planning Schools: Project-Based Learning-Core University Education in Spatial Planning and Development: Managing Planning Pathologies: An Educational Challenge of the New Apprenticeshi

Tekijät: Bertolini, Luca; Frank, Andrea; Grin, John; Bell, Sarah; Scholl, Bernd; Mattila, Hanna; Mynttinen, Eeva; Mäntysalo, Raine
Tekijöiden määrä: 8
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Julkaisufoorumiluokka : 2
JUFO-ID: 65106
Julkaisija: Routledge
Julkaisuvuosi: 2012
ISSN: 1464-9357
Volyymi: 13
Numero: 3
Sivunumerot: 465 - 490
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Mynttinen, Eeva - Aalto-yliopisto, Department of Built Environment
Mattila, Hanna - Aalto-yliopisto, Department of Built Environment
Mäntysalo, Raine - Aalto-yliopisto, Department of Built Environment
Sarja: PLANNING THEORY AND PRACTICE
Linkit: https://dx.doi.org/10.1080/14649357.2012.704712
Organisaation sisäinen affiliaatio: Aalto-yliopisto, Department of Built Environment