Virtual and augmented reality gamification technology on reinventing the F1 sponsorship model not purely focused on the team's and car's performance

Julkaisussa: Proceedings of the AHFE 2019 international conference on human factors and wearable technologies
Tekijät: Markopoulos, Evangelos; Markopoulos, Panagiotis; Chang, Ya Chi; Aggarwal, Vasu; Ademola, Jumoke; Luimula, Mika
Tekijöiden määrä: 6
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Julkaisufoorumiluokka : 2
JUFO-ID: 5952
Julkaisija: Springer
Julkaisuvuosi: 2019
Emojulkaisun nimi: Proceedings of the AHFE 2019 international conference on human factors and wearable technologies
Sivunumerot: 364 - 376
Tieteenala: Tekniikka
Sähkö-, automaatio- ja tietoliikennetekniikka, elektroniikka
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Luimula, Mika - Turun ammattikorkeakoulu, Amk, ICT
Sarja: Advances in Human Factors in Wearable Technologies and Game Design
Linkit: https://doi.org/10.1007/978-3-030-20476-1_37
https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-20476-1_37
Organisaation sisäinen affiliaatio: Turun ammattikorkeakoulu, Amk, ICT