Focus on Personalized Collaborative Learning : What Can We Learn from the Indigenous Sámi Teachers' Supplementary Study Program on Digital Learning Tools?

Julkaisussa: Innovative Technologies and Learning : Second International Conference, ICITL 2019 Tromsø, Norway, December 2–5, 2019 Proceedings
Tekijät: Pigga Keskitalo; Satu-Maarit Frangou; Imran Chohan
Tekijöiden määrä: 3
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Julkaisija: Springer Publishing Company
Julkaisuvuosi: 2019
Emojulkaisun nimi: Innovative Technologies and Learning : Second International Conference, ICITL 2019 Tromsø, Norway, December 2–5, 2019 Proceedings
Sivunumerot: 675 - 684
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Kasvatustieteet
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Chohan, Imran - Lapin yliopisto, Kulttuurilahtoinen palvelumuotoilu -tohtoriohjelma
Keskitalo, Pigga - Lapin yliopisto, Kasvatustieteiden tiedekunta
Linkit: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-35343-8_71
Organisaation sisäinen affiliaatio: Lapin yliopisto, Kulttuurilahtoinen palvelumuotoilu -tohtoriohjelma Lapin yliopisto, Kasvatustieteiden tiedekunta