Kuinka aloittaa digitaalinen markkinointi?

Tekijät: Blomster, Miikka; Sinisalo, Jaakko; Määttä, Mika
Tekijöiden määrä: 3
Kieli: suomi
Julkaisutyyppi: E1 Yleistajuinen artikkeli, sanomalehtiartikkeli
Julkaisija: Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0)
Julkaisuvuosi: 2020
Numero: 14.12.2020
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Liiketaloustiede
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Sinisalo, Jaakko - Oulun seudun ammattikorkeakoulu, Liiketalous
Blomster, Miikka - Oulun seudun ammattikorkeakoulu, Liiketalous
Määttä, Mika - Oulun seudun ammattikorkeakoulu, Liiketalous
Sarja: Digiliike : tietoa digitaalisesta markkinoinnista -blogi
Aiheet:
Linkit: http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe202103308808
https://blogi.oamk.fi/2020/12/14/digitaalisen-markkinoinnin-aloittaminen/
Organisaation sisäinen affiliaatio: Oulun seudun ammattikorkeakoulu, Liiketalous