Asiakaskokemus yrityksen strategisena valintana

Julkaisussa: Seinäjoen ammattikorkeakoulun julkaisusarja B. Raportteja ja selvityksiä
Tekijät: Sippola, Petra; Mutka-Vierula, Kristiina
Tekijöiden määrä: 2
Kieli: suomi
Julkaisutyyppi: D2 Artikkeli ammatillisessa käsi- tai opaskirjassa tai ammatillisessa tietojärjestelmässä, taikka oppikirja-aineisto
JUFO-ID: 81827
Julkaisija: Seinäjoen ammattikorkeakoulu
Julkaisuvuosi: 2021
ISSN: 1797-5573
Emojulkaisun nimi: Seinäjoen ammattikorkeakoulun julkaisusarja B. Raportteja ja selvityksiä
Numero: 167
Sivunumerot: 296 - 302
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Liiketaloustiede
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Mutka-Vierula, Kristiina - Seinäjoen ammattikorkeakoulu, Liiketalous (kauppa, hallinto & oikeus)
Sippola, Petra - Seinäjoen ammattikorkeakoulu, Liiketalous (kauppa, hallinto & oikeus)
Sarja: Seinäjoen ammattikorkeakoulun julkaisusarja B. Raportteja ja selvityksiä
Aiheet:
Linkit: https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2021120759307
Organisaation sisäinen affiliaatio: Seinäjoen ammattikorkeakoulu, Liiketalous (kauppa, hallinto & oikeus)