Asiakaskokemus yrityksen strategisena valintana
Julkaisussa: | Seinäjoen ammattikorkeakoulun julkaisusarja B. Raportteja ja selvityksiä |
---|---|
Tekijät: | Sippola, Petra; Mutka-Vierula, Kristiina |
Tekijöiden määrä: | 2 |
Kieli: |
suomi |
Julkaisutyyppi: |
D2 Artikkeli ammatillisessa käsi- tai opaskirjassa tai ammatillisessa tietojärjestelmässä, taikka oppikirja-aineisto |
JUFO-ID: | 81827 |
Julkaisija: | Seinäjoen ammattikorkeakoulu |
Julkaisuvuosi: |
2021 |
ISSN: |
1797-5573 |
Emojulkaisun nimi: |
Seinäjoen ammattikorkeakoulun julkaisusarja B. Raportteja ja selvityksiä |
Numero: | 167 |
Sivunumerot: | 296 - 302 |
Tieteenala: |
Yhteiskuntatieteet Liiketaloustiede |
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: |
Mutka-Vierula, Kristiina - Seinäjoen ammattikorkeakoulu, Liiketalous (kauppa, hallinto & oikeus) Sippola, Petra - Seinäjoen ammattikorkeakoulu, Liiketalous (kauppa, hallinto & oikeus) |
Sarja: |
Seinäjoen ammattikorkeakoulun julkaisusarja B. Raportteja ja selvityksiä |
Aiheet: | |
Linkit: |
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2021120759307 |
Organisaation sisäinen affiliaatio: |
Seinäjoen ammattikorkeakoulu, Liiketalous (kauppa, hallinto & oikeus) |